Tilsette ved Læringsmiljøsenteret

Læringsmiljøsenteret er nasjonalt senter for læringsmiljø og åtferdsforsking. Her finn du ei oversikt over senterleiinga, alle tilsette og fagområda våre. Trykk på "sideinnhold" for å finna ein einskild tilsett.

Publisert Sist oppdatert
Senterleiinga

Senterleiar: Dag Jostein Nordaker

Avdelingsleiar i Porsgrunn: Solveig Iren Roth

Kontorsjefar:
Ingar Lee (Stavanger)
Lars Halvor Bjelland (Porsgrunn)

Utvida leiargruppe

Forsking: Ingunn Størksen Utdanning: Ida Risanger Sjursø Samfunnskontakt: Kari Stamland Gusfre Kommunikasjon: Maria Gilje Strand

Tilsette ved Læringsmiljøsenteret, juni 2023. Foto: Jørn Steen/UiS.

Senterleiinga

Tilsette med fagområder

Oversikta er ordna alfabetisk etter etternavn. Trykk på portrettbileta for å lese meir om dei tilsette.

Awal Mohammed Larechibara Alhassan

Fagområde

– læringsmiljø

– mangfold og inkludering

– minoritetsspråklege elevar

– sosial kompetanse

Anne Kristin Hansen Andresen

Fagområde

– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet

– barnehage

André Baraldsnes

Fagområde

– inkluderandre praksis

– mobbing

Dziuginta Baraldsnes

Fagområde

– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet

– inkluderandre praksis

– mobbing

Hege Cecilie Nygaard Barker

Fagområde

– studieadministrasjon

Martyna Bell

Fagområde

– digital mobbing

– Bry deg-prosjektet

Benjamin Sæstad Beyene

Fagområde

– motivasjon, meistring og gjennomstrømming i høgare utdanning

– MoveMe-prosjektet

Lars Halvor Bjelland

Fagområde

– kontorsjef ved porsgrunnsavdelinga

– budsjett og reiknskap

Dieuwer Ten Braak

Fagområde

– eksekutive funksjonar og sjølvregulering

– betydninga av sjølvregulering for akademiske og sosial-emosjonelle ferdigheitar 

– konteksten sin betydning for sjølvreguleringa

– overgangen frå barnehage til skule

– leikbasert læring

Lars Edvin Bru

Fagområde

– motivasjon

– psykisk helse

Liv Jorunn Byrkjedal-Sørby (permisjon)

Simona Carla Silvia Caravita

Fagområde

– psykisk helse

– motivasjon

Anne-Lene Skog Dahl

Ulrich Dettweiler

Fagområde

– uteskule

– motivasjon

– helsefremmande og innovative leike- og læringsmiljø

Carina Dillner

Fagområde

– generell administrasjon

– bestillingar

– booking

Ellen Elvethon

Fagområde

– SFO/AKS

– barnehage

– psykososialt miljø – trygt og godt

– leik og læring

– inkludering - med fokus på born med særskilde sårbarheiter

– sosial og emosjonell kompetanse

– endrings- og utviklingsarbeid

Sigrun Karin Ertesvåg

Fagområde

– prosjektleiar for Interact-prosjektet

– klasseleiing

– lærar-elev-relasjonar

– mobbing

– skuleutvikling

– skuleleiing

Cecilie Evertsen

Fagområde

– dei yngste barnas behov

– tilknytningsteori

– relasjonar og samspill

– barn i risiko

– aggresjonsteori (aggresjonsvanskar og begynnande mobbeåtferd)

– læringsmiljø i barnehagen

– sjølvregulering

Hildegunn Fandrem

Fagområde

– prosjektleiar for Participate- og Life-prosjektet

– mobbing

– digital mobbing

– mangfold og inkludering

– minoritetsspråklige elevar

– læringsmiljø og fag

– livsmeistring

Andreas Østbø Fidjeland

Fagområde

– overgang fra barnehage til skule

– implementering, organisasjon og leiing

Johannes Nilsson Finne

Fagområde

– opplæringslovens kapittel 12 i praksis

– aktivitetsplan og aktivitetsplikt

– undersøking, kartleggjing og analyse

– mobbing

– utvikling av åtferd/utfordrande åtferd

– sosial kompetanse

Silje Vignes Flesjå

Fagområde

– inkludering

– trygt og godt barnehagemiljø

– ledelse i barnehagen

– omsorg, lek og læring

– overganger

– prosjektleder for kompetanseløftet

Torunn Helene Lindstad Fredriksen

Fagområde

– nettredaktør

– kommunikasjon

– sosiale medier

– podkast

Radel James Eumague Gacumo

Fagområde

– mangfold og inkludering

– barnehage

– litteraturpedagogikk

– lese- og skriveferdigheter hos barn

– pedagogisk teknologi for barn

– Sensory Books-prosjektet

Elisabeth Stray Gausel

Fagområde

– WABF-konferansen

– forskingsadministrasjon

Nina Grini

Fagområde

– prosjektleiar for Bry deg-prosjektet

– utvikling av inkluderande læringsmiljø

– praktisering av opplæringslovens kapittel 12 i skulen og kommunen

– rettleiing av skular og kommunar

– stress og meistring i skulen

Kari Stamland Gusfre

Fagområde

– leiar for samfunnskontakt

– inkluderande praksis i grunnskole og vidaregåande opplæring

– trygt og godt skulemiljø

– mobbing og andre krenkingar

Selina Eckhoff Hamadi

Fagområde

– skulefråvær

– skulevegring

Charlotte Helen Haaland Hancock

Fagområde

– fleirkulturelle klasserom

– elevar med innvandrarbakgrunn i vidaregåande skule

Trude Havik

Fagområde

– skolefråvær

– skolevegring

– klasseromsinteraksjonar

– vennskap

– elevengasjement

Guttorm Hermann Helgøy

Fagområde

– mobbing

– utvikling av inkluderande læringsmiljø

– innsatsteam mot mobbing

– skulens lovverk for trygt og godt læringsmiljø i praksis

– veiledning av kommunar og skular ved utfordringar i læringsmiljøet

Shan Hu

Fagområde

– digital mobbing

– Participate-prosjektet

Joachim Kolnes

Fagområde

– inkludering av barn med særskilde behov i skular og barnehagar

– tverrproffesjonelt samarbeid mellom PP-tjenesta og andre eksterne hjelpetjenester, skular og barnehagar

– utvikling av PP-tjenesta som organisasjon

– PP-rådgjevarens rolle som inkluderingsagent i skular og barnehagar

Ann Kristin Kolstø-Johansen

Fagområde

– forskingsadministrasjon

– forskingskoordinator

– datainnsamling

– elektroniske spørreskjema

– personvern

– NSD

– TSD

Natalia Kucirkova

Fagområde

– prosjektleiar for Sensory books

– barnehage

– lese- og skriveferdigheiter hos barn

– barns anvending av teknologi (e-bøker og appar)

– evidensbasert bruk av EdTech

Eli Marie Hoftun Kvæstad

Fagområde

– praksis- og eksamenskoordinator

Gabriele Lauterbach

Fagområde

– uteskule

– helseframmande og innovative leike- og læringsmiljø

Ingar Lee

Fagområde

– kontorsjef for stavangeravdelinga

Ragnhild Lenes

Fagområde

– sjølvregulering

– samanhengen mellom borns sjølvregulering i barnehagen og akademiske resultat i skulen

– omsorg, leik og læring

Maren Stahl Lerang

Fagområde

– læringsstøtte

– implementering, organisasjon og leiing

– klasseromsobservasjon

– CLASS-S

Guro Lien

Fagområde

– SFO/AKS, barnehage og skule

– overgangar i barnehage, SFO og skule

– rettleiing i barnehage og skule

– læringsmiljø i barnehage, SFO og skule

Fredrik Holmen Lillegraven

Kaja Lillelien

Fagområde

– lærarars profesjonelle "well being"

Svanaug Lunde

Fagområde

– SFO/AKS

– barnehage

– relasjonskompetanse

– sosial kompetanse

– samanheng mellom barnehage og skule

Unni Lunde

Ingrid Veronika Midteide Løkken

Fagområde

– relasjonar

– sosial og emosjonell utvikling

– leiing i barnehagen

– rettleiing i barnehagen

Marianne Torve Martinsen

Fagområde

– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet

– trygt og godt barnehagemiljø (barnehagelovens kap. VIII)

– leik i barnehagen

– fysisk leikemiljø og organisering av barn

– rom og tid i barnehagen

– læringsmiljøprosjektet i barnehage

Ida Holth Mathiesen

Fagområde

– karriererettleiing

– rådgjeving i skulen

– unges utdannings- og yrkesvalg

– utradisjonelle utdannings- og yrkesvalg

Ina Midttveit

Fagområde

– presseansvarleg

– forskingsformidling

– formidling frå prosjekt

– sosiale media

Anna Lange Moi

Fagområde

– oppføljing etter mobbing

Luisa Morello

Fagområde

– digital mobbing og etnisitet

– Participate-prosjektet

Thomas Moser

Fagområde

– læringsmiljøet i barnehagen

– barnehagen sitt fysiske miljø

– kvalitet i barnehagen

– profesjon og profesjonsutvekling

– trygge og inkluderande barnehagar

– mobbing, læring og utvikling i barnehagen

Gunita Gurveer Kaur Mudhar

Fagområde

– kvaliteten på lærar-elev-interaksjonar

– ungdomar med særskilde opplæringsbehov

– Interact-prosjektet

Øyvind Munthe

Fagområde

– forskingsadministrasjon

– INTERACT-prosjektet

Solfrid Helen Naustvik

Fagområde

– eksterne oppdrag

– anbud

Tone Rove Nilsen

Fagområde

– barnehage

– fysisk leike- og læringsmiljø

– overgang frå barnehage til skule

– SFO

Dag Jostein Nordaker - senterleiar

Fagområde

– senterleiar for Læringsmiljøsenteret

Erik Nordgreen

Fagområde

– inkluderande praksis

– mobbing

Mads Olsen

Fagområde

– forskingsadministrasjon

– SELMA-prosjektet

Ebru Ozbek

Fagområde

– digital mobbing

– Participate-prosjektet

Ella Bjerga Pettersen

Fagområde

– videoobservasjon av lærarar

– Vite-prosjektet

Henning Plischewski

Fagområde

– inkluderande praksis

– mobbing

– masterrettleiing

– statistikk

Frank Rafaelsen

Fagområde

– implementering

– organisasjon og leiing

– observasjon i klasserommet

Narges Ranginkaman

Fagområde

– kartleggjingsverktøy - sosial og emosjonell utvekling

– Selma-prosjektet

Pål Roland

Fagområde

– innovasjon

– leiing i skule og barnehage

– mobbing

Solveig Iren Roth

Fagområde

– avdelingsleiar for porsgrunnsavdelinga

– mangfold

– sosiale relasjonar

– inkluderande praksis

– læringsmiljø

– skule-hjem-samarbeid

Inge Schreuder-Lindløv – permisjon

Ida Risanger Sjursø

Fagområde

– utdanningsleiar

– mobbing

– digital mobbing

– inkluderande praksis

Ingrid Skage

Fagområde

– innovasjon

– fysisk aktiv læring

– helsefremmande og innovative leike- og læringsmiljø

Tor Mauritz Smedsrud

Fagområde

– natur og leik i barnehagen

– Selma-prosjektet

Ksenia Solheim

Fagområde

– lærar-elev-interaksjonar

– implementering, organisasjon og leiing

Jørn Harald Heinrich Steen

Maria Gilje Strand

Fagområde

– koordinator for kommunikasjonsarbeidet

– forskingsformidling

– podkast

– medietrening

– kommunikasjon

Janne Støen

Fagområde

– prosjektleiar for Læringsmiljøprosjektet

– mobbing

– inkluderande praksis

– skuleleiing

– heilhetleg atferdsforståing

Ingunn Størksen

Fagområde

– forskingsleiar

– prosjektleiar for Selma-prosjektet

– tidleg faglig og sosial utvikling

– livsmeistring

– sjølvregulering

– leikbasert læring

– barnehagekvalitet

– konsekvensar av samlivsbrudd

Janken Camilla Sæbø

Fagområde

– trygt og godt barnehagemiljø

– inkludering

– ledelse i barnehagen

– omsorg, lek og læring

– overganger

– prosjektleder for kompetanseløftet

Randi Myklebust Sølvik

Fagområde

– lærar-elev-relasjonar

– læringsmiljø og fag

– implementering, organisasjon og leiing

Linne Cristin Tangen

Fagområde

– utfordrande åtferd

– tilknytning og traume

– rettleiing av skule, barnehage og PPT på kommunalt og fylkeskommunalt nivå om inkluderande læringsmiljø

– inkludering av barn med særskilde sårbarheiter

– leiing

Kjersti Balle Tharaldsen

Fagområde

– prosjektleiar for MoveMe-prosjektet

– psykisk helse i skulen / oppføljing etter mobbing

– sosial-emosjonell kompetanse / livsmeistring

– motivasjon for læring

– stress og meistring i skulen

Anna Gausland Tjelta

Fagområde

– klasseromsinteraksjonar i videregåande skule

– Interact-prosjektet

May Liss Olsen Tobiassen

Fagområde

– barnehage

– omsorg, leik og læring

Maren Stabel Tvedt

Fagområde

– motivasjon for skulearbeid

– lærar-elev relasjon i vidaregåande skule

– risiko for fråfall i vidaregåande opplæring

– mestring

– psykisk helse

Grete Sørensen Vaaland

Fagområde

– prosjektleiar for Interact-prosjektet

– klasseleiing

– autoritetsproblem

– klasseromsobservasjon

– implementering, organisasjon og leiing

Elin Nesvoll Vangsnes

Lene Vestad

Fagområde

– utvikling av sosiale og emosjonelle kompetansar i ungdomsalder

– motivasjon for læring

– stress og meistring i skulen

– psykisk helse i skulen

Hanne Mette Kristiansen Vindvik

Fagområde

– trygt og godt barnehagemiljø

– inkludering

– leiing i barnehagen

– omsorg, lek og læring

– overgangar

– forebyggning (folkehelse)

Janne Marit Vistnes

Fagområde

– folkehelse og livsmestring

– LIFE-prosjektet

Nora Østby

Fagområde

– motivasjon og mestring

– psykisk helse

Klara Øverland

Fagområde

– barn og unges utvikling

– emosjonelle vansker / psykisk helse i barnehage og skule

– traumer / oppføljging etter mobbing og andre psykiske utfordringar

– tilknytning

– samlivsbrudd og ansattes oppfølging

– åtferdsvanskar, aggresjon, rus, ADHD og meistring

– ungdomskultur

– russetid

Eksterne tilknytta Læringsmiljøsenteret