Emne

Master's thesis in service leadership in international business (MSERMAS)


Dette er emnebeskrivelsen for studieåret 2025-2026

Fakta

Emnekode

MSERMAS

Vekting (stp)

30

Semester undervisningsstart

Høst

Undervisningsspråk

Engelsk

Antall semestre

2

Vurderingssemester

Vår

Forkunnskapskrav

Et av følgende alternativer:
Research Methods (MHR101)
Strategic Leadership (MHR102)
International Marketing (MHR103)
International HR Perspectives (MHR104)
Service innovation and international entrepreneurship (MHR106)
Services Marketing (MHR107)

Eksamen / vurdering

Vurderingsform Vekting Varighet Karakter Hjelpemiddel
Masteroppgave med muntlig presentasjon 1/1 Bokstavkarakterer Alle


Vilkår for å gå opp til eksamen/vurdering

Participation in the autumn semester seminar, Master thesis project plan

Fagperson(er)

Veileder:

Dag Osmundsen

Åpent for

International Hospitality Management - Master's Degree Programme Serviceledelse i internasjonal business - masterstudium
Emnebeskrivelsen er hentet fra Felles studentsystem Versjon 1